3.8.13

Omegelan

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: Im F19. No need dirty chat.
You: ayo
Stranger: wats?
You: are you indonesian?
Stranger: yes im
You: i also hate dirty chat. omgle sucks
Stranger: :)
Stranger: yes it is
Stranger: asl?
You: 22 m.
Stranger: awesome!
You: where are yo from?
Stranger: can u help me?
Stranger: bali
You: pleasure
You: so what can i do?
Stranger: I have assignment
Stranger: to make a shortstory :)
Stranger: haha
You: well let's begin
Stranger: i know its kinda weird
Stranger: but can u?
You: i'll do my best
You: no problem :)
Stranger: i have trouble with my english
Stranger: and ofcourse grammatically wrong
Stranger: :(
Stranger: u"ll help must be needed
You: lol
Stranger: ur help must be needed
You: my grammar wasn't so well anyway
Stranger: but u got better than me
You: it must be college assigment, isn;t it?
Stranger: yes. you got it so well
Stranger: :)
You: oo i got it
Stranger: oke
Stranger: wait
Stranger: I'll write the instruction
Stranger: u make only 10 sentences. consist of 3 complex sentences, 2 compound sentences, They must be consist of adj clause, adv clause and noun clause
Stranger: 1 sentence consist min 10 words
You: lol. wait i'm thinking
Stranger: oh wait
You: is ther any other instruction?
Stranger: the topic must be about someone that u love
Stranger: thats all :)
Stranger: is my instruction confusing u?
You: you better don't expect so much from me, dear
You: no problem. i'll try
Stranger: Okay :)
Stranger: you r so nice
Stranger: thank God I found u haha
Stranger: :D
You: 1. Although I enjoy bicycling, I haven't been to the velodrome in two weeks, and I am bored.
You: is it correct?
You: I want to play in the library, but unless I can find my glasses, I can't.
Stranger: you make 10 sentences, and all of them must be have any correlation
You: it's quite hard
Stranger: haha
Stranger: i told u the topic about someone u love
Stranger: :)
Stranger: its okay
You: you have some example probably?
You: haha..poor me..
Stranger: You'll never meet a better guy than the one that I love most.
Stranger: He's taught me so many things, so many times and I know that I will never forget all the wisdom he has brought me through our tears, our laughs, our sorrows, our joys.
You: wait for it
Stranger: hey there :)
Stranger: am still waiting..
You: Saturday is no different from any other weekday in Me now.
You: The streets are paved now, and the telephone and electric companies are cutting down more and more.
You: Altough i enjoy bicycling, i haven't been out of my house in two weeks, because i'm bored.
Stranger: U r the best! :D
You: *i have no idea anymore, dear* lol
You: i'll let you to continue it
Stranger: Okay. I'll move it to ms. word
Stranger: i hv the deadline
Stranger: i'll send it in 20 mnutes by email
Stranger: Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~~
You: oh god. you better hurry..
Stranger: I must :(
You: good luck dear, Bali girl :)
Stranger: Thank you dear :)
Stranger: U must be knowed about bali, dont u?
Stranger: :D :D
You: i always wanna go there. Kuta, Legian, GWK
Stranger: Kuta
Stranger: Jimbarant
Stranger: Gilitrawangan
Stranger: :D
You: ah~ i envy you
Stranger: haha u must cum here again, I'll accompany u see around :)
Stranger: do u hv kik?
You: i'd like to
You: what is kik? sorry i didn't know it
Stranger: kik is a messenger
Stranger: so wat kind of media social do u hv?
Stranger: wats ur name 1st?
Stranger: im detya
Stranger: :)
You: i only have twitter and facebook
You: well nice to meet you detya
You: you are nice girl
Stranger: facebook?
Stranger: and twitter?
Stranger: Thank you :) You r so nice too
Stranger: wats ur name?
You: yes
You: ooh i forgot to introduce myself
Stranger: its okay :)
You: dou you have any idea? where i came from? try guess
You: my name is amy
Stranger: uk
You: but i'm a guy. it's weird name for guy, isn't it?
Stranger: No, its nice.
Stranger: Hi amy :)
Stranger: wats ur name in fb?
You: you wanna be friends with me in facebook, detya?
Stranger: yes
Stranger: please
Stranger: :)
You: anyway, i'm not from UK. lol
Stranger: so wer do u cum from?
You: nearby Bali, actually
Stranger: aussie
You: my name is Ardhyaska Amy
Stranger: malaysia
You: i'm from Bandung. lol
Stranger: ??
Stranger: LOL
You: hahaha so so bule ya? haha
Stranger: ooh pantesan, english lo jelek juga sama kaya aku
Stranger: hahahaha
You: ah sialan lu
You: padahal gue udah keras banget mikirin tugas lu
Stranger: haha makanya gue heran ini bule kok gitu bgt bahasanya
Stranger: gue aja td engga tega ngomong jujur, kirain bule beneran
You: nilai bahasa inggris gue waktu UAN juga 70 lah
Stranger: ntar dicap jelek lagi Bali :P
You: hahahaha konyol
Stranger: hahaha jelek banget english lo aseli
You: kamvret
Stranger: udah gue bilang tentang seseorang yg kamu suka
Stranger: eeeeh entah kemana2
You: sebagian gue gooling noh :))
Stranger: well, makasi ya
Stranger: udah ngerjain gue
Stranger: huh
You: hahaha
You: kumpulin tugas lo kali
You: malah omegle-an
Stranger: itu mah gampang kali, itu bisa2 nya gue aja biar bisa ngomong banyak sama bule :P
Stranger: hahaha
Stranger: kan males ngomongin yg jorok2 entar yg ada mereka
You: males ngomong jorok2 tapi tadi lo nanya "whre d u cum from". oh please
Stranger: emang apa?
Stranger: where do you come from kan?
Stranger: salahnya ?
You: cum. you don't get it?
You: yaa lupakan
Stranger: yaelaaah
Stranger: jgn bilang arti yang ".."
Stranger: males aja nulis panjang2.
Stranger: eh lo itb?
You: hahaha
You: iya. lo udayana?
Stranger: kagaaaaa unpad gue
Stranger: hahaha
Stranger: Aaaaaah warga bandung wae
You: eh si eta!!! ngapain so so bali balian dah
Stranger: mana ada yang tau indo kita ini haha taunya bali
Stranger: :)
Stranger: aah maneh mah
You: hahahaha kocak deh
Stranger: emaang
You: lo ngambil apa di unpad? sastra bali?
Stranger: hahahaahahaha
Stranger: yakali
Stranger: sasing nih
You: pantesan
Stranger: ambil apa?
Stranger: angkatan?
You: ah tau ngobrol sama orang nangor ngangor lagi gue gakan eomegle an dah
You: seni rupa. 2009/
You: biar gue tebak. lo angkatan 2011 ya?
Stranger: hmm gue ada kenal 2008
Stranger: pada kenal gak?
You: siapa?
Stranger: fierlan
Stranger: gue 2010 kalay..
Stranger: haha
You: haha .gatau gue. prodi apa dia?
You: udah pada lulus juga 08
Stranger: iya emang udh lulus
Stranger: cuma beda setaunkan sama lo
Stranger: fierlan aditya
You: yep
Stranger: oh sekip deh
Stranger: hey
Stranger: lo udahan?
You: ya
You: beloman gue lagi ngerjain sesuatu juga
You: lo mau udahan? gue bingung ngomong apa lagi. bacotan gue abis dipake english sih tadi
You: hahaha
Stranger: hahahahaha
Stranger: aselina maneh lucu
Stranger: hahaha
Stranger: ngerjain apa emang?
You: kerjaan. pake software 3d. Bikin2 gadget buat militer gitu. ceritanya kan anak desain
Stranger: oke deh lanjut
Stranger: keren2.
You: lo gada kehidupan lain selain kuliah apa? hobi gitu
You: ah ngomong lu gua canggung teu sih? aing maneh aja lah ya.hahaha
You: maneh sare?
Stranger: haha
Stranger: bukan aseli bandung
Stranger: R I A U
Stranger: hahahaha
You: ih sumpah aing pusing maneh tuh bandung bali riau apa planet pluto?
Stranger: hahaha gue kuliah di bdg, asal riau
Stranger: bali mah buat ngomong ke bule
Stranger: lo siiih ngaku2 segala
Stranger: hahah
You: kampret benerr.. ngomongnya ngenalin Kuta, Jimbaran, Gilitrawangan
You: hahaha
You: lo bales dendam ye ?
Stranger: *N G A K A K
Stranger: Hahahahaha
Stranger: Gue pernahnya ke kuta jimbaran dansekitar
Stranger: kalo Gili belum
You: oke sekarang aing simpulkan kalau ada orang bali di omege pasti kalo gak orang nangor pasti orang riau
Stranger: HAHAHAHAHAHA
Stranger: ah lu mah, tong kitu atuh la
You: "lu mah" emang elu mamah gua?
You: itu kayak. "gue teh"
You: janggal
Stranger: namanya juga pendatang :|
Stranger: haha
Stranger: sorisori
You: selow
Stranger: oke gue mau off dl ya :)
You: yoaa..
You: see you when when
Stranger: haha

Stranger has disconnected.

No comments:

Post a Comment

Trip Intergalaksi

Selasa, 23 Juni 2020 03.22 dini hari Kisah ini saya tulis begitu bangun tidur dari mimpi yang tidak akan pernah saya lupakan. Mimpi yan...